Damski podbój europejskich dróg

Dzisiaj, w czasach równouprawnienia, kobieta za kółkiem jest taka samo ważna i kompetentna jak mężczyzna. Ba, zdarza się nawet, że kobiety prowadzą pojazdy lepiej i bardziej wprawnie niż pierwotni mistrzowie. Płeć żeńska coraz lepiej zna się na samochodach. Co więcej, dostrzegają także potrzebę atrakcyjnego designu swojego auta, z którym niejednokrotnie się identyfikują. Najnowszym hitem europejskim wśród propozycji typowo kobiecych jest Seat Mii by Mango.

Seat, hiszpański koncern należący do Volkswagena połączył siły ze znaną odzieżową marką Mango i w ten sposób powstała propozycja stylowego auta dla wszystkich wymagających pań. Seat Mii jest autem miejskiem i stanowi wersję limitowaną. Obecnie producent oferuje dwa kolory, w których można kupić auto. Jasny, klasyczny, zwany Glam Beige oraz głęboki, intensywny, ciemny, określany jako Deep Black. Takimi właśnie gustownymi i zgrabnymi modelami mają w zwyczaju jeździć współczesne europejskie modystki, kobiety sukcesu.

Autko bez wątpienia zauroczy każdą kobietę swoim wnętrzem, które posiada stylową tapicerkę, ozdobne, zaprojektowane z myślą o tym modelu dywaniki, a także skórzana, miła w dotyku kierownica.