Kupowanie obuwia online
Każdemu z nas przynajmniej raz zdarzyło się nie trafić z zakupem obuwia przez Internet. I pomimo tego, że mamy możliwość odstąpienia od umowy zawieranej na odległość, w terminie minimum 14 dni od zakupu nietrafionego produktu, często stwarza to dodatkowe problemy w postaci nadania przesyłki i uregulowania należności za nią. Nietrafiony zakup to strata pieniędzy, a przede wszystkim cennego czasu. Dlatego właśnie podpowiadamy co zrobić, aby w maksymalnym stopniu zminimalizować ryzyko dokonania nietrafionego zakupu obuwia.
Jak kupować obuwie przez Internet, aby go nie zwracać?
W pierwszej kolejności warto wskazać, że kupowanie obuwia przez Internet, sugerując się wyłącznie rozmiarem, to zdecydowanie za mało. Rozmiary poszczególnych modelów obuwia mogą być niezwykle zróżnicowane. I nie mowa tutaj tylko o modelach obuwia różnych producentów, ale nawet tej samej marki. Aby zminimalizować ryzyko zakupu nietrafionego rozmiaru obuwia, koniecznie trzeba sprawdzić długość wkładki.
Zazwyczaj podawana jest w centymetrach. Po sprawdzeniu długości poszczególnych wkładek dla różnych rozmiarów, warto dla pewności zmierzyć swoją stopę. W tym miejscu trzeba przypomnieć, że mierzenie stopy wykonujemy zawsze na stojąco, a więc przy pomocy drugiej osoby. Mierzenie długości stopy na siedząco, a tym bardziej w powietrzu, nie jest obiektywne.
Doskonałe obuwie powinno być dobrze dobrane na długość, ale również na szerokość. Przed zakupem warto sprawdzić, czy interesujący nas model jest dedykowany stopom wąskim, czy szerokim. Warto także pamiętać, że jeśli mamy jakiekolwiek wątpliwości, zawsze możemy zadać dodatkowe pytania sprzedawcy, który udzieli wszelkich potrzebnych informacji. Nie kupujmy butów pod wpływem chwili.
To zakup, nad którym warto zastanowić się nawet klika dni, zbierając w tym czasie niezbędne informacje na temat interesującego nas produktu.